tirsdag den 19. februar 2013

Berlin - Oh Love ♥

Mor og datter. Multieksponering.


Nu er vinterferien (den alt for dejlige vinterferie) forbi, skolen er startet, og alt føles som det plejer - næsten.

Såvel som skolen starter igen, vil jeg også starte på bloggen igen. Jeg har faktisk glædet mig! Det er fordi det er så hyggeligt, men også fordi jeg har lavet noget fint, som jeg vil dele med jer.

Vi plejer jo altid efter en ferie, at skrive lidt om hvad vi har lavet i ferien. Men denne gang havde jeg lyst til noget andet. VIDEO. Ja, det skulle være en video. Det er let, sjovt, fint, fedt og spænende, både under processen men også det færdige produkt. 

Så ja, her har i altså en lille video fra min tur til Berlin, som forøvrigt var sammen med min storebror, hans kæreste og mine forældre(min søster var i Prag)  Resten af ferien var jeg i Sverige med Claras familie i deres alt for skønne sommerhus, men det skal I nok høre mere om...

Jeg vil godt sige på forhånd, at jeg ikke har lavet denne slags videoer før, men den har været helt vildt hyggelig at lave. Det har været skide skægt! Men jeg håber også, at det er fedt for jer, som ikke har været med på turen. Så hvis I er søde, så må I gerne lige smide en kommentar nedenunder, om hvad I synes(bare skriv anonymt, det ville være super lækkert, en super hjælp)


.Her er min video. 


Knus Signe Marie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar