søndag den 10. februar 2013

Uge med musical ❤

Hej alle!
Signe er lige taget til Berlin, min søster til Prag og min mor til USA, så jeg føler mig sådan lidt efterladt, men heldigvis har jeg min søde veninde Caroline at nyde ferien med!

Det har været en meget hård men helt vildt fantastisk uge! Vi har fremvist vores musical, festet, sovet, danset og haft det sjovt! Det har været et langt og fedt musicalforløb. Vi har virkelig lært en masse nye søde mennesker at kende, og så har vi selvfølgelig fået danset en helt masse. Det var helt trist da det hele var forbi i torsdags, men det gik heldigvis godt, og vi håber selvfølgelig på at blive ved med at se alle og være med igen næste år.

Musical, daaaans
Jeg var inde og se min søsters musical på GG og det var virkelig virkelig godt. Der var rigtig godt dans og fantastisk musik og skuespil, så det var en rigtig god oplevelse!
Ellers har vi igen undervist vores søde små dansepiger, der bare bliver bedre og bedre, så det er jo bare dejligt! Og så har vi egentlig ikke lavet så meget andet end at slappe af, så der er desværre ikke så mange spændende billeder.
Jeg skal til Sverige senere i ferien, og jeg tror faktisk at Signe skal med, så det bliver også meget hyggeligt.

Knus Clara ❤

2 kommentarer:

  1. Hvor har i fundet billeder fra musicalen? :)

    SvarSlet
  2. Det er bare nogle min far (Clara) tog under forstillingen :)

    SvarSlet