fredag den 1. februar 2013

Hård dag, musical og HYGGE ♥

Hej alle.
Det har været en dejlig uge, lige nu kan jeg faktisk ikke huske, hvad jeg har lavet, meeeeen det har været hyggeligt, det kan jeg huske! Haha :D
Nåja, jeg har slef.(og ja jeg mener slef. ikke self, det er meget sejere...) været i skønne københavn og hygget rundt og købt nye Chipper(hyggeligt navn for Cheap Monday jeans) til søde Caroline.


Så har jeg også undervist  vores små dansebørn, de var såå dygtige - helt vildt! Vi er lige nu igang med at lære dem "street dance" til et teaterstykke. I dag har jeg haft fin skoledag, men jeg havde et lille uheld med noget mælk i 12'eren. Jeg vil lige sige til mit forsvar, at det ikke var min skyld... Clara og jeg skyndte os hjem til mig og satte en vask over og alt det der. 

Fra klokken 14:00 - 18:30 har jeg og Clara været til musical. Så vi fik sanset, ej nej danset en del. Tror aldrig, at jeg har været så træt, så jeg kunne danse så grimt, men til sidst mister man bare helt lysten. Det kommer igen, jeg er klar i morgen til at fyrre den af! Igen... 

I eftermiddags ankom min familie fra Canada, så de skal bo hos os i et par dage. Bagefter tager de så hen til deres barnebarn som er Cam Paddock( prof. ishockey spiller) - ja, han er ret sejt! Så kommer de så tilbage og bor hos os i et par uger :) Det skal nok blive hyggeligt. Det er allerede hyggeligt, der skal snakkes dejlig meget engelsk, men det er jeg jo vant til. 
Modeugen er lige begyndt. Det er jo bare BRAA! Sidder faktisk lige nu og ser modeugen på DR-K, spiser klam romkugle og drikker dejlig te. 




 Knus fra Signe


Ingen kommentarer:

Send en kommentar